A negyedikesek beszámolója a természetiskoláról

2024. május 30.
2023/2024
b

Csütörtökön, az iskola udvarán izgatottan búcsúztunk el a szüleinktől. Sokáig integettünk nekik, ám gondolatban már a természetiskolában voltunk. Az első megálló a Nyitrai vár alatt volt. A kis bemelegítő túra után készítettünk egy csoportképet a vár udvarán, hogy az anyukáink is láthassák, hogy rendben vagyunk. Délben megérkeztünk Gímesre, a szálláshelyünkre. A szakácsnénik finom ebéddel vártak és nagyon örültek, hogy minden elfogyott. Érdeklődve fedeztük fel a környéket és a szálláshelyet. A napot egy fergeteges diszkóval zártuk. A második napon esős időre ébredtünk, ezért a reggeli torna után a játékszobában játszottunk. Mikor elállt az eső, felvettük az esőkabátunkat, a vízálló cipőinket és útnak indultunk. A fiúk szamócát szedtek az igazgató bácsinak, mert megtudtuk, hogy meglátogat. Ők pedig dinnyét és más finomságot hoztak nekünk. A pihenő után kimentünk a faluba és megnéztük a Forgách múzeumot. A kimerítő túra után megálltunk egy frissítő fagyira, amitől erőre kaptunk. A szálláshelyre már futva érkeztünk. Szombaton Imre bácsi bemutatta nekünk a fazekasmesterség titkait. Mi is készítettünk kis medalionokat. A pihenő után következett a NAGY TÚRA a gímesi várhoz. Este pedig nagyon élveztük a mókás bulit. Vasárnap fölértünk a zobordarázsi Szent Mihály-templomhoz és mentünk a nyitrabajnai állatkertbe. Később következett az esti bátorságtúra, amelyet a többség teljesített. Az utolsó napon még egy jót számháborúztunk, utána megebédeltünk és elindultunk hazafelé. Útközben megálltunk Nyitracsehin, a látványkertben, ahol a kert tulajdonosai elmesélték a kert históriáját. Épségben és élményekkel telve érkeztünk az iskola udvarára. Itt a szülők már tárt karokkal vártak. A tücsiszitterek hozták magukkal a kedvenc Tücsit is, ami igazándiból szöcske volt. A kísérőink: Bukai Lívia, Jaruska Szilvia, Martinček Evelin, Ballon Évi. Köszönjük!